Betalingen

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Belleze.nl?


Je kunt eenvoudig betalen via iDeal, Overschrijving, Apple Pay, credit cards, PayPal.


Is mijn betaling veilig?

Ja, je betaling is veilig. Je betalingen worden verwerkt via PayPal en Mollie.


Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?
Betalingen worden direct verwerkt. iDeal, Paypal, creditcard en Apple Pay betalingen zijn volledig geïntegreerd in de webwinkel van Belleze.nl.


Kan ik met iDeal betalen?
Ja, je kunt met iDeal betalen. iDeal is het eenvoudig betalingssysteem waar alle grote Nederlandse banken bij zijn aangesloten.


Kan ik met Paypal betalen?
Ja, je kunt met PayPal betalen. PayPal is het eenvoudig betalingssysteem waar alle grote Nederlandse banken bij zijn aangesloten.


Kan ik met Creditcard betalen?
Ja, je kunt met Creditcards betalen. Eenvoudig en veilig, verzekerd van garantie. VISA & MasterCard.



Kan ik op factuur betalen?
Nee, achteraf betalen via AfterPay is helaas nog niet mogelijk.


Kan ik ook met cash betalen?

Ja, pay by cash is mogelijk, voor de regio Den Haag. Of in overleg met onze klantenservice.


Zijn er kosten verbonden aan de betaling?
Nee, hier berekenen wij geen extra kosten voor.


Verzendingen

Wat kost de verzending?
Verzending bij Belleze.nl is tijdelijk gratis. Behalve voor landen buiten Nederland, hier vragen wij een kleine bijdrage extra voor.


Hoelang duurt de verzending?
Je bestelling wordt dezelfde dag verzonden, tenzij er een andere leverdatum is aangegeven! Meer over levertijden lees je hier.


Ik woon in België, Duitsland of Frankrijk, kan ik bestellen?
Ja, dit is geen enkel probleem.


Ik ben woonachtig in een ander land, is verzending mogelijk?
Er is veel mogelijk, neem gerust even contact op met onze klantenservice.


Waarmee mijn bestelling verzonden?
Veelal via PostNL. Wij werken ook met externe partijen, en hierdoor kan er ook verzonden worden via GLS, DPD of DHL. Je ontvangt de bijbehorende track en trace code in je mail. Hier kun je altijd zien welke partij bij jou levert. Grote artikelen worden via een koerier geleverd, mocht je vragen hebben over het transport dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.


Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?
Wanneer je bestelling via de pakketservice wordt verzonden ontvang je een Track&Trace code op je e-mail. Wanneer je bestelling met briefpost wordt verstuurd ontvang je geen Track&Trace code.


Mijn product is niet op voorraad, wat houdt dit in voor de verzending, levertijd en mijn andere bestelde producten?
Als je gewenste product niet op voorraad is, maar wel in bestelling is moet je rekening houden met een extra levertijd van 3 werkdagen. Wanneer je product niet op voorraad en ook niet in bestelling is moet je rekening houden met een extra levertijd van 6 werkdagen.


Mijn product is niet binnen 48 uur geleverd, wat nu?
Op elke productpagina vermelden wij een verwachte levertijd. Heb je een verzendbevestiging in je mailbox ontvangen van ons? Dan is je order gegarandeerd verzonden. Helaas kunnen postbedrijven niet 100% garanderen dat alle post de volgende dag wordt bezorgd.


Mocht de track en trace code aangeven dat het pakket is afgeleverd echter heb je niets ontvangen? Dan dien je binnen 5 werkdagen (7 dagen) contact met de klantenservice op te nemen


Retouren

Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourneren van je order (van je thuis naar de webwinkel) zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Belleze.nl geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je ons retourformulierinvullen. Dit geldt niet voor producten die op basis van Hygiene niet hergebruikt kunnen worden.


Wanneer wordt mijn retour niet geaccepteerd?

  1. Producten mogen niet gedragen zijn, er vindt tevens geen acceptatie plaats bij vlekken of viezigheid op het product;
  2. Het product moet in een onbeschadigde en originele verpakking (zak of doos) worden geretourneerd. (labels behoren hier ook bij);
  3. Het product dient binnen 14 dagen na bezorging retour te worden gezonden.

Indien het product niet voldoet, vindt er geen acceptatie plaats. Het retour zenden de geweigerde zending naar het afleveradres van de koper komen voor rekening van de koper. Afhankelijk van het product worden de retourkosten bekend gemaakt. Na de ontvangst van het bedrag wordt het product retour gezonden.


Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?
Retour Belleze.nl
Judith leysterstraat 31
2526WB Den Haag



Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?
Binnen 14 dagen na ontvangst van je retourzending.


Kosten retourneren?
Kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.
De retourlabels worden meegeleverd met de bestelling. Mocht je hier vragen over hebben dan kan onze klantenservice je hier verder bij helpen.


Bestellingen

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?
De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spambox). Staat de e-mail daar niet in, heb je misschien een verkeerd mailadres in gevuld? Zo ja, kun je ons altijd e-mailen op klantenservice@belleze.nl


Overige vragen…

Staat je vraag er niet bij? Stuur je vraag dan naar klantenservice@belleze.nl. Wij beantwoorden elke vraag binnen 48 uur!